sobota 5. května 2012

VODA - H2O - TAPPED


Něco málo se hnulo na domečku ku předu, technikou, která mě nepřestává udivovat a bude asi vždycky. Je to ale myslím o lidech jako takových, protože i řemeslníci jsou dobří, průměrní a špatní.
Jen malá příhoda, kterou si musím dovolit zde poznamenat. Bylo potřeba navrtat pár háčků, úchytek atd. do koupelny. Tak první den nebyla vrtačka, druhý den nebyl dobrej vrták, hmoždinky jsou 6ky a vrták byl 10. Třetí den byl podle filipa dobrej vrták, byl menší pravda, ale 8mička. Tak vyvrtal první díru a pak už jsem ho k ničemu nepustil. Vyvrtal díru a dal tam tu malou hmoždinku(to je že jí tam zkoušel naopak, je vedlejší protože už asi nevidí a na brýle asi nemá, nebo je nechce, nebo nepotřebuje) No a když mu říkám, že je ta díra velká a hmoždinka malá, začal tam cpát papír, kroutil jsem hlavou a tak běžel ven pro třísky. (Takže chápete, že jsem jen vyvrtal díry a hmoždinky a šroubky k tomu příslušné jsem koupil) Je to jistější, že to nespadne.
No a tak tady funguje spoustu věcí, to že si veme rozbrusku a začne řezat dlaždičky na sokly vprostřed vymalované místnosti, je normální a to se děje i v Čechách, tam jsem to taky zažil. (No divil se , že jsem ho vyhodil,páč v tom překvapení se nestihnu zorientovat na portugalštinu, ale raději vypínám prodlužováky ze zásuvky) A pak se nějak dohodneme.
Takže chápete asi, že v tomto směru je to náročný a snad to nevyznívá, že jsem nějaký bručoun a jsou ty věci celkem logické doufám. Myslím, že to snad i ten filip chápe, když mu to polopatě vysvětlím. Jinak je fakt hodnej, včera mi pak nabízel banana co mu rostou na zahradě. Jsou to ty menší kousky…Určitě tu jsou i kvalitní řemeslníci, nebo řemeslníci, co mají dostatečné vybavení a o to to jde lépe od ruky a kvalitněji. (Jako třeba strop v koupelně, to je mimochodem Filipův syn co to dělal). Když jsem začal malovat, koupil jsem si vlastní sadičku válečků a štetců, dnes jsem se snažil natírat okenici a dveře na terasu a marně jsem hledal jeden z těch štetců ze sady. Filda ho asi někam odnes jářku :-)

Náhodou jsem narazil na tento dokument „Tapped“ je to o vodě,,(najdete třeba na ulozto.cz), jeden dokument o vodě jsem již viděl před lety a daboval to tenkrát pan „Svěrák“. Bylo to dobrý k zamyšlení tenkrát….
Tady se víc navážej do těch firem, co na tom bohatnou … no a na nás co ty flašky kupujou a vyhazujou je další odpovědnost, za ten bordel co děláme(jsme prostě nepoučitelný). V neposlední řadě je fakt hnus co pijeme .... měli bychom se leckdy zamyslet a vracet se zřejmě zpět. Celkově je to dost velkej hnus co tady připravujeme pro ty další generace, ale jsme už takový „ jaký nás chtějí mít „… každopádně doporučuji všem co to ještě neviděli (teď z toho neusnu)

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj