úterý 22. května 2012

BYDLENÍ V BRAZÍLII IV (den č. 57)

Takže dneska další posun, dovezli jsme dveře do jednoho z pokojů, budou se muset tedy trochu upravit, podříznout, očistit a natřít, ale službu udělají jakou mají. Další věc, je že mám barvu a barvu na podlahu, která má schnout tři dny, takže jsem to dneska natřel poprvé. Dojel jsem nakoupit na fildové ukrajině, cestou předjel koně a za chvilku bude tma. Takže dnešní den, je zase vyplněn dobrou činností, ze které mám trochu radost. Koupil jsem pro jistotu litr prostředku, kterým se tu zbavuji té plísně a před malováním to už preventivně stříkám na stěny :-) trochu paranoia :-) Zítra můžu tedy vymalovat další stěnu(y) a pustit se do repase těch dveří, takže bude co dělat. Ta jedna místnost prokoukla po tom prvním nátěru té podlahy a to je fakt prima, že je alespoň někde vidět další postup, pak už jen ty zásuvky, nějaká ta postýlka a je pokojíček hotovej :-). Až to dopíšu tak si půjdu trhnout dvě mandarinky. Je zajímavý, čím víc jsou jakože zralé, tím méně mají pecek ? Takže opravdu  pro mne zajímavost :-).

Včera jsme trochu betonovali, kupodivu byl písek, štěrk i cement, tak se udělalo pár koleček a jakože chodníček podél baráku k terase. Věci se trochu tedy po týdenní pauze daly do pohybu. N. ale za mnou přišlo, jestli byh jí nemohl zaplatit zase nájem dopředu, aby mohla nakoupit materiál, že by ho chtěla do konce měsíce, takže to s největší pravděpodobností o těch 14dní dřív zacáluju ať se to nezabrzdí. A uvidíme jak to celé bude...

Dnes jsem tu 57den a pomali už si nevzpomínám na některé věci ze začátku co mě tu potkali, letí to opravdu zatraceně rychle. Dny jsou tu krátké pro zimní čas, kolikrát i noc protože jdu do postele při rozednívání. Je to dobrá haluz...

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj