čtvrtek 3. května 2012

DĚJOU SE "HOUBY"

Přesně jak jsem předpokládal, věci se hejbou... Norma dostala peníze za nájem o pár dní dříve a věci se urychlili. Začíná zase pomalý náběh prací. Je nějaký materiál, provedli se opravy v koupelně, typu výměna dlaždičky, ve sprcháči včetně vyspárování spár toho sprcháče což bylo tak napůl. Dovezla se vrtačka a tak se instalovali, různé háčky, a držáčky.

Je barva na okna a okenice tak mám zase co dělat, páč patlat se to je moje. Včera jsem vyčistil střechu té terásky, kde byla asi tuna listí a myslím, že to nikdo nečistil, protože už tam byl normálně "humus" tedy to listí rozložený, rostly tam "houby", neznám, tak zkoušet je nebudu :-)

Tak jsem byl rád, že zase trochu v noci sprchlo a že to tu stříško trochu umylo. Bude to chtít ale dočistit, musím jen vykoumat jak protože na ní nevlezu to bych se propad a dál nedosáhnu z těch hliníkových 5schůdků co tady jsou. Ale ona se cesta vynalézavosti najde.

Mandarinky, zrajou, takže omyl jsou opravdové mandarinky, které známe zelené pak do žluta a nakonec oranžové :-) sladké jsou už ale jako zelené a je vnich tedy dost pecek. Mezi místními banány se již taky trochu orientuji a našel jsem ten druh co se vozí do čech a na co je člověk zvyklej. Jsou tu ovšem i chuťově lepší banana a i horší trpké, nebo úplně jinak kondistenčně uspořádané ( gumové, mazlavé atd.) Až bude trochu času tak vám to zkusím nějak utříbit jen tak pro zajímavost.

A jak jsem psal do jednoho z komentářů, tak včera večer na mne zaklepala n. s tím že mi donesla jméno a heslo na jejich wifi co si asi dovezla od syna. (naštěstí to nekupovala uf) Chtěla mi zřejmě udělat radost, že jako můžu být na netu a já jí za to poděkoval palcem nahoru i slovně samo. Ale net už mám pořešenej a pokud nedojde u nich k výpadku, či záškodnictví tak je to  v pohodě a mě to tady poběží.

Jejich wifi je slabá a mám tu od nich špatný signál, takže by to bylo takové dost na prd, ale snaží se a to se cení :-). Snaží se aby gringo byl v pohodě.

Dokonce mě pochválila, když jsem si včera povídali a bylo to bez googlu a jen s papírem, že když mi něco napsala na papír takjá to už pochopil a správně. Jasně že to bylo jakože jednoduché, ale nějaký posun v tom jazyce zde bude. Nějaký nový slovíčka a souvislosti se už daj a bylo by smutný kdyby po 5týdnech ne, ale i to je malá radost. (jen neusnout na vavřínech)

První vlna euforie, řekl bych,že je již za mnou a je tu další druhá vlna, která je na euforii míň a snaží se jako vnímat, dobrý a co jako teď s tím vším budeš dělat ... no a to se uvidí, jakým směrem se to bude vyvíjet s mým i bez mého přičinění (energie přitažlivosti a náhod a bůhví čeho všeho se projevujou pořád) no a od toho jsou dobrý ty záznamy tady a pročíst si to zpětně. Někdy to je psycho se vrátit na papíře(obrazovce zpět)... a co v životě ... jde to vůbec ?


Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj