úterý 1. května 2012

BRAZILSKÁ PORTUGALŠTINA

Sobota 28.4.2012
Internet nejde ani v něděli ráno a je jasné, že ačkoliv tu má norma svoje  auto někam s rodinkou odjeli a já doufám ,že je to jen na víkend a mladej ten internet večer spustí. Vzhledem k tomu, že tu jsou tu na pozemku další sousedi , nechci a nebudu šmejdit po nějakým tajným vypínači.I když mám obavy, že odjeli na delší dobu protože jsou tu ty dva svátky zase 30.4 a 1.5. :-). V noci zase pořádně, ale pořádně chcalo, teď se snaží to puňta všechno vysušit, ale je docela chladnějí a fouká podzimní větřík.
Je zajímavý jak je člověk na tom netu už jakože závislý a lační po těch informacích a kontaktu i když ten kontakt může být zcela anonymní. Já tak můžu jen přemýšlet, proč mi to ten mladej udělal, páč si myslím, že norma v tom prsty nemá? Co ho k tomu vede jakože,  budu muset zjistit. Nechci říct, že mě to zdržuje od práce, ale spíše od samostudia. Kdyby střídavě nepršelo a nebylo pod mrakem tak bych se vydal někam na průzkum, ale v tomhle počasí se mi nechce, né proto že bych zmoknul a rozpustil se, ale hadry mi tu neschnou, nemám sušák ( už jsem uvažoval, že ho koupím, poskládám tam prádlo a budu na něj foukat tady z větráku) páč jsem vám asi ještě nezdělil, že jedno moje triko, které jsem měl jako pracovní mi neuschlo a začlo plesnivět, jak jsem se v něm potil dal jsem ho na šňůru pod terasu, jako pod střechu a ono neuschlo !!! Takže když je pěkně tak letím s prádlem ven ne pod střechu no a pak mi zmokne třeba . Takže taková malá alchymie :-) sušení prádla. Jinak, že zmokne je asi v pohodě, páč tady to mokne všem. No a vzhledem k tomu, že to ždímu v ruce né v pračce tak mi to schne asi dýl nebo co. Potřebuji jeden slunný den a mít ho venku.(to prádlo) Jdu si utrhnout jednu mandarinku, na to jsem drzej dost páč si je tu trhám jako jediněj, ale jednou jsem se normy ptal a bylo mi to povoleno. Byl tu jeden dělňas a ten z toho doma zřejmě pálí nějaký pití páč si bral pár igelitek. Ty opice sem jistě chodí taky kvůli nim protože ty přezrálý už padaj ze stromu jako u nás jablka a nikdo to tu neuklízí a tak se ty mršky malý hladový snaží  něco uloupnout, hlavně když se setmí a seznam to tu hlídá seč může a je fakt dobrej na opice !!!
Jinak u nás v ulici běhá 5psů, kteří  tu jsou na svých volných nohách, nikomu, zřejmě nepatří jen Brasil. Je vidět že jsou neudržovaný a snaží se tu nějak přežít. Vždycky se k tobě jakože lehce přibližujou ,aby tě vzali velkým obloukem a víc mají respekt z lidí, než lidi z nich a to někteří nejsou zrovna malé plemeno.
Třeba taky chrápou vprostřed chodníku a ty jdeš okolo nich a oni se ani nehnou. Nebo když jsem byl v sobotu nakupovat tak tam maj kluci takový krámek, kde prodávají věci do auta, oleje, stěrače, baterky mám chuť napsat nemrznoucí směsi do chladičů  , ale to je asi blbost tady a prostě další takovéto parády co se týkají auto moto. Kluci maj rolety a ještě zamykaj ten plácek před tím je to jako plot takový no a pes tam chrněl, tak ho tam na víkend prostě zamkli, že jo. Takže pejsek má kotec a možná když se bude hodně snažit tak proleze nějakou dírou, která je v tom plůtku. Ale prostě se ani nehnul, když ho tam zamykali a to chodím okolo nějakou dobu a toho psa jsem viděl i jinde takže si nemyslím, že by ho tam měli na hlídání, a jestli jo tak potěž pes je dost flego :-).
No a objevil jsem další 3stromy mandarinek, když jsem byl teď pro 2kousky. Je to slast si to takto utrhnout rovnou ze stromu. Je to tedy dost vysoko, ale jsou tu takové jako síťky na to že ti to spadne rovnou do síťky.
Jdu si zapnout brazilskou portugalštinu páč každý nový slovíčko dobrý …

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj