pátek 18. května 2012

MALTA Z HLÍNY V BRAZÍLII, NEPŘEKVAPÍ

Jak neprší pořád, tak se začíná i trochu pracovat. Jak jsem říkal již tisíckrát filda se snaží a opravdu moc. Nepřestává mě ale překvapovat. Dnes už míchal "maltu" i z hlíny páč není z čeho jiného, trochu cementu a je to hotovo.(koupím vajíčka a až jí bude dělat příště tak mu ukážu náš zlepšovák :-) ) Hlína je tady trochu do červena a to z které to míchal, je opravdu výběrová hlína :-) já jsem sekal elektrikářům krabičku pro vypínač v jednom pokoji a spáru do které dají kabel pokud někdy přijdou.
N. mi povídala dneska, že filda už zapomíná a to hodně :-), je fakt že pořád něco hledá, myslím tím hlavně nářadí a nedávno mu n. dala 100BRL a on přijel, že je ztratil :-), myslel jsem si že je to fake.

Takže dveře a elektrika zatím pořád nejsou. Ten co má dovést dveře, říká totiž, zmoklo mi dřevo :-).
Když neprší přes den tak je to dobrý a v noci mi je to jedno. Jinak jsem vyndal pře 2dny ten elektrickej odpuzovač komárů a jsem dost krutě poštípanej. Takže znova zapínám jsou tu i při nišžích teplotách potvory mrňavý kousací.

Dnes prý bude další matroš a tak bych mohl v neděli pokračovat v malování. Taky Vám připadá že pořád maluji :-) no po pravdě je to vždycky tak o jedné nebo dvou zdech protože jsem si vymyslel s polečně s n. tedy některé barevné kombinace, ale nemám ani bílou takže to vychází na stejno, jako kdybych měl všude vymalovat bílou.

PS: budou dějiny s Rathem přepsaný ? asi ho smáznou , jsem zvědavej s čím vyleze? Internet je toho plnej, takže předpokládám, že jsou už i medailonky v TV a v novinách. Jo jo .

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj