úterý 29. května 2012

NAROZENINY V BRAZÍLII

Tak musím se tady omluvit fildovi za vše co jsem proti němu měl, páč mu dnes bylo 80let. Tak jsem mu koupil alespoň pár pivek no :-). Hele nikdy bych ho na ten věk netipoval a navíc je tedy docela agilní, dnes lezl po žebříku a česal mandarinky. Navíc se tu chlapy dle statistiky ani takového věku nedožívají :-). A filda jezdí na kole , které nebrzdí a leze tu po stromech a tak, je pravda že mě někdy dovádí k šílenství, ale zvolil jsem taktiku, že raději všechno začnu dělat dřív sám, než aby se do toho pustil a také jsem to řekl n. Ještě pro zajímavost nenosí brýle, ale vidí už dost blbě. Takže ten věk ho v mém světle omlouvá. On si teda odbarvuje vlasy, ale fakt jsem ho tipoval tak na 65nejvíc. Takže klobouk dolů no a brazilským pracujícím důchodcům  zvlášť :-)


Dnes jsem byl na blogu vedle, kterej tady sleduji a je zde na něj odkaz  a docela jsem se pobavil některými videi co tam naposílal známý "JAN STERN".  Takže se určitě mrkněte vedle protože to je opravdu síla. Já se u toho tlemil i s týpkama ve zdejší hospodě, který určitě nic podobnýho neviděli léta.
Mám tu takovej bufet naproti a kupodivu mne tam dosáhne wifi sice slabší signál, ale jede to tam a tak bylo o zábavu postaráno. Prvně si mysleli , že jsem asi blázen, když jsem seděl sám na židličce z plastu, ale pak se chcechtali se mnou, ale nevím jestli to pobrali, jako všemu se tam zasmát nedá, ale většina toho mě dostala na kolena a vůbec celej ten příběh o Honzovi, mi připadá jak postmoderní pohádka "o HONZOVI" ....

NO TAK VŠECHNO NEJLEPŠÍ FILIPE :-) dnešní den se určitě nedá zapomenout  díky Honzovi...



Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj