neděle 15. července 2012

ZAPLACENO - NAVÝŠENÍ BANKU

Sláva první placená manuální práce mimo naší farmu dopadla dobře. Vše dopadlo tak jak mělo, soused spokojenej a já ve finále taky za 50brl, které budu investovat do dalších aktivit tady. Včera se z farmy u nás odstěhovala jedna brazilka a tak mi N. využije a bude chtít ten domek vymalovat s čímž nemám problém při pohledu na počasí co nás čeká v příštích dnech. Dnes jsem tam byl a udělal jsem pár fotek viz níže. Jsou to dvě místnosti, taková kuchynka, spíš koutek a wc se sprcháčem. V zadu za domkem teráska, na pračku, sluníčko tam určitě nejde vždyt je to na hranici plotu.

Dále chce N. udělat údržbu další své nemovitosti tady tam to bude z venku, takže to počká a malování interiéru bude jako první. Takže práce se tu hrne  a uvidíme jak to všechno dopadne. Škoda, že je takové zakaboněné počasí, protože u pláže bych se rád ohřál. Dneska v noci mi byla kupodivu kosa, né tak velká jako asi před týdnem, ale byla.Takže bych se potřeboval prohřát na slunci. Při manuální práci se člověk zahřeje, ale tím jak vydává energii. Když jste na sluníčku tak to teplo přijímáte :-)

Takto vypadá domeček který budu malovat -pohled z venku

je to dvojdomek a toto je ten druhý

podívaná ze vnitř, jsou to dvě místnosti + kuchynský kout + wc se sprchou




patří k tomu ještě taková malá krytá terasa, (bez výhledu), kam dát tak pračku a věšet prádlo

a malá před zarádka s lavičkou

tady je pohled na jeden kopec u nás z ulice, zajímavé je že když je pod mrakem, tak špička toho kopce není vidět, prostě jsou tu mraky proklatě nízko:-)

tak a nakonec to moře, téměř opuštěná pláž, kde jsou jen povětšinu času rybáři a pár kluků co se učí serfovat


a nakonec jeden z mnoha návštěvníků mého příbytku, nechávám je tu páč se zbavujou hmyzu

2 komentáře:

  1. To je paráda, určitě máš z toho příjemnej pocit, protože někdo vidí co děláš a zdá se mu to dobrý a výhodný natolik, že to chce. I když to asi není to u čeho chceš zůstat, musíš o tom komunikovat takže mluvíš + pokrytí kousku nákladů je taky fajn.

    Navíc to funguje tak, že si lidi mezi sebou doporučí s kým byli spokojení. Už jenom to, že přijdeš včas kam máš je plus oproti ostatním.

    Měl sem takový náběhy jakože mrhám časem když sem celý dny stál u ponku a brousil latě, že bych měl dělat něco podstatnějšího, ale to je blbost. Všechny pečlivě naplno dělaný věci se počítaj do stejnýho balíku a to kolik z nich vyleze peněz není měřítko. Jenže dřív sem práci jinak neměřil a je těžký si zažít, že je to jinak.

    Tyhle světlý jěštěrky jsou domácí. Zdá se mi, že bydlej v domech a vylézají v noci

    OdpovědětVymazat
  2. Tak špatnej pocit nemám, spíše naopak, je to nějakej začátek a snažím se to dělat poctivě. Byl jsem určitě rád, že to tak všechno sedlo, protože nejhorší bylo tu zed očistit, to malování je o prdu. No a je další práce, sice ještě nevím pořádně za kolik, ale jo kort v tomto počasí, kdy mrznu v noci:-), tak mi to alepson uteče než zase budu moc vyrazit na pláž :-), jako vendedor. Mám taky radost, že docela rozumím takže další +.Navíc mi dnes N. říkala, že to dělám kvalitně že je to vidět, takže mám jistotu, že na konci měsíce nebudu platit 20 za elektriku + něco odečte z nájmu. Myslím, že je tu oboustranná spokojenost a občas dostanu nějaký brazilský jídlo, jako třeba včera, rýži, brambory, míchaný vejce na cibulce a na kousky nakrájenej osmahnutej párek. Takže kombinace alá brazileiro. Co dodat víc:-)

    Jo některý věci jdou pomalu a ty peníze přijdou později, ale my jsme prostě netrpělivý lidi a chceme hned vydět ten finanční úspěch což je špatně, protože pak ty věci neděláš tak jak máš. Děláš to jen pro ty peníze a o tom to není, dělá to tak podle mě 99% lidí.
    Jasně jsme svázaní ekonomikou...., ale pak si kupujeme věci které nepotřebujeme a tak je to pořád dokola...., fakt tak jak ted žiju, jsem asi nikdy nežil, nebo si to nepamatuju a to jsem spával i v kanceláři na podlaze před 15+lety na molitanu a chodil se sprchovat do plesnivý sprchy. Tady už jsem tu plísen snad vyhnal, ale nemám tu fakt žádný vybavení a ani mě to zatím vůbec nechybí. Nemám lednici, takže jídlo prostě nevyhodím, koupím jen to co spotřebuju tak abych to nevyhodil. A jedu takto celou dobu. Prostě je to celý jinak, mám tady asi víc pravdy nebo jak to popsat a jsem s tím tak nějak smířenej. Rozhodně se mi měří měřítka na způsobu bytí na tom světě což je docela zvláštní, protože je to u mě dost zásadní obrat. Nemá cenu brečet a má cenu makat at je to cokoliv. Na netu dělám něco co není téměř vůbec vidět a někdy si říkám, že je to naprd, ale pak se posunu o kousek dál a vidím tam cíl. Jen mi to trvá dlouho, proto, že jsem začátečník a koušu se tím. Věřím ale, že mě to něco dá a to že tam "možná" na konci budou nějaký peníze je ted opravdu to posledí.

    Ty ještěrky mi tu běhaj i v noci i ve dne takže nevím ale jsou srandovní a opravdu malinky tak 3-7cm celkem.

    OdpovědětVymazat

zase anonym... no fuj