středa 18. července 2012

LETÁKY V BRAZÍLII - LEPENÍ NA SLOUPY

Dneska naštěstí nepršelo a tak jsem si půjčil od Filipa kolo a vyrazil jsem na nákup, ale hlavně jsem měl vytištěné letáky na malířské práce a tak jsem si dal prvně okružní jízdu a lepil jsem to na sloupy a házel do schránek co mi poradila N.. Zjistil jsem že naše vesnice je velká jako prase a tak po hodině jsem neměl co rozhazovat a vylepovat, takže tiskneme dál a uvidí se.

Tady musím dát také informaci, že tu na sloupech byl vylepený inzerát ztratil se .... ale ne bohužel pes, nebo kočka, ale 13letý černoušek, kterej je tam vyfocenej atd. Když jsem to viděl dobře mi nebylo a tak to sem dávám ze zajímavosti, jak co tu taky může člověk vidět.

Fakt jsem se kochal krajinou a tím jak je to tu rozlezlý, pozemky tu bývají prostě obrovský a nebo jsou tu různé residence, kde je za plotem vícero baráků, řadovek a mají tam vrátného. Na kole jsem ujel dneska počítám tak 10km+ když jsem kličkoval těma uličkama. Po té jsem udělal svůj nákup na 5dní možná víc :-), a valím to zpět na naši farmu, protože mě čeká prácička. Domaloval jsem u sebe pokojíček a zašel tedy za N. co po mě bude chtít.
Takže N. po mě chce vyčistit plesnivej strop v jejich ložnici, kde spí se svým vnukem B. a  natřít. Dále zbavit plísní zdivo v jejich ložnici a namalovat a nakonec natřít dveře a  v koupelně to samé se stropem. Dnes jsem zmáknul, ten strop v ložnici ,takže final a navíc jsem jim tam vystříkal tou srajdou co mám na plísen zdivo, aby jí to požralo. Asi se jim dneska nebude dobře spát , ale zabere to a zítra to vymaluju a bude klid. Za zítřek když si máknu tak to stihnu všechno :-)
Když jsem ted odcházel, tak mi N. řekla že mi za to všechno dá 50brl což není moc, ale je to pro ní a každej peníz se hodí, tedy ono to bude naopak, páč já jí dám o to mín  při dalším nájmu:-) a abych z ní nedělal úplnou vykořistovatelku tak je tam + jídlo co mi nosí, tedy dnes oběd a k večeři párek v rohlíku. Takže s dnešním nákupem jsem se dnes pěkně nadlábl :-)

Příště si sebou na vylepování letáků vezmu foták protože je to opravdu dobrá podívaná a stojí to za to vyfotit. Jsou tu ty hory  (cca 150m nad mořem typuju) a jsou to dobrý panoramata:-) to je poznámka hlavně pro 2299 :-), kterej fotky rád :-)

Takže doufám že počasí bude zítra alespon jako dnes páč to se dá dobře přežít i když jsem tu v těch 24st. potkal dost lidí v bundách a některý i  v zimních čepicích, což je dost psycho pro nás evropany, ale budiž. N. má u sebe v pokoji elektrický olejový radiátor, nad kterým taky uvažuju, že ho sem pořídím, protože už je v noci i kolem 14ti st a to je fakt na jednu deku tak akorát na hranici spánku, kdy se člověk neprobudí zimou. Nebo ještě ty teplofuky, který foukaj studenej, nebo teplej vzduch, protože to stejně bude chtít i ventilátory na tu vlhkost, aby to tu nebylo plesnivý. Musím propřemýšlet co bude lepší.

A perlička nakonec je ta, že už volal k N. někdo na ten leták co jsem dopoledne vylepil akorát, že smůla, vzal to mladej protože N. tu nebyla a já tam zrovna maloval ten strop a on o ničem nevěděl a k mý smůle si nevzal ani telefoní číslo(pán volal na pevnou) No nic N. mu to vysvětlila jak se věci maj a snad to příště vyjde :-) Práce tu mám ted tak na 10dní tak se uvidí :-) Do tý doby bude snad zase trochu tepleji a vydám se na pláž jako vendedor bebidas frias, abych měl další vzorek .

A jěště něco musím napsat, začal jsem si jako večerníček pouštět Chalupáře a je to tak, že fakt mi to v mnoha směrech připomíná Brazílii s úrovněma služeb a obchodů, tady u nás na vesnici. Jasně když zajedete do centra jsou tam megashopy, ale tady je to tak nějak podobně jako v těch chalupářích, prostě se mi to tu s tím nějak asociuje.

khanwars2_21032012 Image Banner 480 x 300

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj