úterý 10. července 2012

BRAZILSKÝ ZLAŤÁKY

Tak se to do té slavnosti FESTAS stačilo všechno připravit, až na to že celou neděli propršelo. Tak střídavě byli doma a v tom připraveném přístřešku. Dneska za mnou N. přišla a ráno mi dala nějakou sladkou mnamku, po pravdě jsem to neidetifikoval, bylo to něco se skořicí taková polokaše a bylo dost, ale dost sladký. Odpoledne za mnou přišla a dla mi 20brl a za dalších 20brl  účet na elektriku a že ho jakože nemám platit, že to je za tu práci. Tak jsme si poděkovali a bylo to. Já jsem spokojenej a ona zřejmě taky a navíc mi řekla, že by chtěla natřít plot z venku ulice a tak až bude hezky proč ne to je v pohodě.

Ve středu mám jít k tomu sousedovi a tak snad přijde :-), chce taky nějakou prácičku udělat, ale pořádně ještě nevím o co jde tak se prostě uvidí. Takže byla udělaná malá reklama, která doufejme zabrala a mohly by bejt první brazilský zlatáky na cestě :-) za manuální prácičku. Mě ta manuální práce baví a je to odreagování nad tím počítačovým spíš internetovým světem, do kterého se snažím proniknout. Člověk se protáhne a navíc kolikrát mi sepne co jsem udělal blbě tam vedle, takže si tím vlastně i pomáhám.

Je to prostě tak, že některý části mozku se u manuální práce dají vypnout a nějak se to samo přehodí do jiného režimu, ve kterým jsou zase ty náhledy úplně jiný a pak to přijde a to co jsem řešil několik hodin v sedě vyřeším v hlavě se štětkou, kladivem nebo šroubovákem v ruce. Možná to někdo znáte, a mě se to tu děje poměrně často.

Nejvíc mě jakože dostává, že nestíhám tu řeč a to učení mi asi nejde tak ak mi šlo na začátku, pozitivní je že víc rozumím to jo , vymáčknout něco ze sebe je už horší, ale když se to spustí tak to jede a proto si myslím, že to jinak než mezi domorodcema nepůjde. Je to asi taky tím, že když neumíte jakože nic a pak najednou 50-100-400 slovíček tak si myslíte kolik toho neumíte a ten rozdíl 400-800-1200 už není asi tak znatelnej jako před tím z 0 na 100-400. Asi tak to bude, jiný racionální vysvětlení pro to nemám.

Nezbývá nic jiného než pokračovat v rozdělané práci a milimetrovými kroky postupovat k cíly této etapy, tak aby se to zase rozběhlo do další.

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj