neděle 1. července 2012

BILDERBERG

Dnes je nedělní krásnej den , odpoledne je všude klid (jako polední klid na letním táboře) N. si dnes sedla na lavičku namazala se UV a vyhřívá se na sluníčku. No já trochu uklidil, maloval a natíral a do toho se peru s internetem. Navíc mi přestali psát dvě písmenka na klávesnici " h " a " g " a tak je zatím kopíruji :-), je to pravděpodobně tou vlhkostí a malej noťas mi nepíše zase jiný písmenka a nejde nastartovat a tak jsem o zkusil dát trochu na sluníčko. Uvidíme co se stane za zázrak.


Chtěl bych vás tu nalákat na dokument, který zase něco naznačuje a celé mě to zaujalo pro mou nevědomost. Svět se skládá z informací a je nutné jic přijmout tolik kolik uneseme. Kolik z nás má takovou nevědomost ? No myslím, že nejsem určitě jedinej. Obrázek si musíme vytvořit sami a sami si musíme uvědomit, kde by ta pravda mola být. 

Tady je ten odkaz na dokument , který má víc jak 2hodiny.

Počítám, že tak měsíc tu budu ještě zalezlej a pak se vydám do světa na průzkum možností, co by se tu asi mohlo a nemohlo, páč barák bude hotovej. Něco se rýsuje a tak to nezakřiknout :-). 

Tak a zde je pár obrázků těch opičích stvoření co se to tu jima hemží :-).




Mandarinky už nejsou a přesto si sem dovolí lést a strašně piští, když se něco děje.(fotky nejsou moje jsou z netu, ale už jsem ty rošťáky s pomocí identifikoval je to kotul veverovitý a je jich tu plno)

A když to dneska vyrajou španělé tak mi udělaj radost :-) EURO 2012

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj