středa 4. července 2012

MINAS GERAIS

Poslední týden je přes den pěkně, a to je pro mě příjemnější než déšt. Prostě mě to sluníčko nabíjí enerií a mysl je veselejší, nebo co.
N. mi včera donesla z ničeho nic banány, jedny z těch malých a pak mi přinesla dokonce i jídlo :-), abych ochutnal, že je to ze státu Minas Gerais 
Tam od tud N. pochází... jídlo bylo dobré v podstatě to byla bramborová kaše, ale né s mlékem, ale s vodou, tedy hodně řídká a v tom byla drubeží jatýrka na cibulce. Jednoduché, poměrně rychlé jídlo.
Tak jsem si dal , páč kdy se mi poštěstí vyměnit takový talíř místo toustů, nebo jednotvárné stravy co tu těd mám a mít budu dokud nepořídím sporák a sporák nepořídím dokud nebude hotová kuchyń.

Poslední dobou jedu dost ty čínské nudle, ale jsou to výrobky brazilské :-), tousty, párky, pao, sáláty, tunáka v plechu atd. Zjištuji taky, což je dost špatné že málo, ale opravdu málo piju, prostě se nedonutím k pitnému režimu  a nevím proč tomu tak je. Když si uvařím čaj, kterej miluji tak o i vypiju, je to tak litr, ale měl byc tak 3x tolik minimálně a to nedám, zkusím tedy fintu a to koupit si malou petku a přelévat to do ní jinak fakt už nevím jak tu mojí hlavu k tomu pití donutit. Když piju málo, respektive vůbec, tak mě potom bolí škeble jak mám hustou krev no a to pak zase piju.

Mám takovej malej plán a musím se odhodlat vyrazit mezi lidi a udělat si průzkum trhu. Po té když to uvidím reálně se do toho pustím. Pro mě to znamená tak týdenní příprava celkem a srovnání si to v hlavě. Musím mezi lidi, abych si zdokonaloval jazyk a když už tam budu tak by to chtělo taky nějakou pětku, páč čas je drahej...
Sedím si ted v Brazilském plastovém pohodlíčku na zahradě a vychutnávám si ten relativní klid při psaní těchto řádků, který tady čas od času naruší  pokřik dětí a jejich rodičů na ně. Je to ale život na vesnici jak se patří a z jiného pohledu na ten celek, je to dobrý.

Jinak musím udělat poklonu 80+letému Filipovi, kterej je akční a vitální a pořád tady něco dělá, nyní venku na ulici před garáží betonuje kostky 60x60 a fakt maká a taková práce mu jde. Horší jsou ty detaily, ale toto mu jde. No já se asi 80 nedožiju, tak klobouk dolu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj