středa 13. června 2012

RIO - DVEŘE DO BRAZÍLIE

Elektrikáři měli přijít už asi 1000x a stále nepřišli, tak jsem už nevydržel a jedno světlo jsem zprovoznil. Doufám, že n. jim nezaplatila protože v tu chvíli bych to vzal asi do svých rukou, i když včera lítali trochu jiskry. ale v pohodě.
Materiálu je dost a vzhledem k tomu, že je mi tu bez Filipa dobře a mám jako větší klid, že nemusím nikoho hlídat, že to zapatlá či něco podobného tak si to tu raději dělám sáma blížím se do finále :-). Tedy do finále k tomu, aby se mohlo začít zařizovat nějakým nábytkem a základním vybavením.
Už jsem si tu vybral věci přes net a tak pomali, ale jistě se mi tu otevírají dveře do nového světa.

Počáteční euforie je tu tam, ale přesto jsem přesvědčen dobrou volbou pro nový začátek. Dnes jsem narazil na další články o českých lidech v Brazílii. Což i když je to z roku  2010, tak mě to stále nabíjí.

Ten kdo to nevyzkouší tak nemůže pochopit pocity, které se v člověku  objevují a mám jistý respekt a obdiv k tě co to udělali za komunistů s tím vědomím, že už nikdy neuvidí své příbuzné, známé, leckdy rodiče, děti atd... Dnes je to o to snažší, že za pár peněz se dostanete z jednoho kouta světa do druhého a bez větších problémů.

Takže za krátko tu budu třetí měsíc a cítím že mi Rio otevírá dveře do celé Brazílie a vůbec k dalším možnostem a poznání, pro které stojí za to tady být.
Zítra si udělám konečně ty dveře do koupelny :-) a hned je zase zavřu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj