středa 11. dubna 2012

BRAZILSKÝ FINANČÁK - SELHÁNÍ SYSTÉMU NEBO JEDINCE

Tak vážení a milý posluchači internetových zpráv světoběžníka.
Jak se mi podařilo(nepodařilo) vyřídit to v BANCO DO BRASIL. Tak jsem se včera vydal na místní RECEITO FEDERAL. Našel jsem si to nejbližší s myšlenkou, že když to šlo v nejbližší BB tak to půjde v nejbližší RF. No ale jak jsem se přepočítal, že ano.
1) na místní adrese, která je uvedena v googlu není RF
no tak mi moje hlava říká, jeď tedy do centra dalších asi 20km  byl jsem na půly cesty a sednu do busu s nápisem CENTRO a dojedu na konečnou (po cestě žádné centrum, možná místní čtvrti) a tam mě vyhodí z autobusu. (Asi polední pauza) tak jsem popošel kousek dál a tak  si vám sednu do dalšího autobusu, kterej zmrzl někde v koloně a když bylo 13:30 a já měl být nejpozději v 15:00 na prohlídce temporady, tak jsem to jakože vzdal a vydal jsem se cestou zpět.
Nicméně jsem po cestě sháněl (slovy ve dvaceti trafikách mapu RJ) marně a ani ve čtyřech knihkupectví, které jsem navštívil jsem neuspěl. Bez mapy jsem poměrně nahranej, ale mám již něco v hlavě z internetu bohužel jen orientačně čtvrti ,uliceopravdu nedám. ( KINDL by mohl být na cestě :-), je už vyaukrovanej  )

No na temporadu byla sranda se podívat páč, je to barák o 7mi pokojích s bazénem a bůhví čím ještě za pouhých 120.000,- Kč/měsíčně. což samozřejmě rozhodlo....(tak už vím proč maník nechtěl říct cenu po telefonu)

Takže se mi to všechno nějak sešlo a v zemi kde se domluvite pár slovíčky co umíte a úsměvem co rozdáte a palcema nahoru co jste se naučili je toho dost na vyřizování. Nicméně po návštěvě Temporady jsem se vydal za Normou do hor, kde jsem přijel busem z druhé strany a najednou byla tma a já byl pro změnu ztracen v černočerné tmě s prachama(na depozit a 1nájem) a netbookem v igelitce mezi několikatisíci černochů místní čtvrti. Nemít u sebe tu hotovost na deposit tak jsem byl klidnější. Nicméně NORMU jsem nenašel po tmě to nešlo, telefon nebrala a tak jsem jel zpět na základnu, kde mě nevím z jakého důvodu přemístili z jednoho pokoje co nás bylo šest a přijel jeden na moje místo, do pokoje kde byli čtyři a se mnou co se přestěhoval tedy 5. Logiku jsem nepochopil, ale budiž.Jel jsem autobusem kterej byl přeplněnej malých dětí co jeli zrovna ze školy (oni zde chodí asi od 10 do 17 nebo tak něco) Takže super jako v japonským metru.

Otevřel jsem mail a psal tedy Normě , že to beru a že jsem připraven a že dorazím zítra to jako dnes kolem 9té hodiny.Poslala mi smlouvu do mailu.

Dnes ráno jsem s Normou vyřídil všechny potřebné věci a pokud mi zítra otevře vrata domu, tak budu bydlet na užasně klidném místě v horách, kde avizovala zimu v červenci  i 4stupně nad nulou ?(To je jen 12km k moři . A topení v baráku není žádný nikde, takže jsem z toho usoudil, že se jedná o noční teplotu.
No dám vědět a ti co budou číst de to dozví, jestli mrznu :-)
Něco na baráku už udělali, zbourali jednu příčku co bych zboural též a prý to začně. Zítra budu malovat a docela se těším, že si něco s nima dám dohromady a budu se moci učit  řeč, páč tam už žádny čehun a žádný němec, angličan, holander a jiné národnosti co jsou tu v hostelu.

Každopádně jsem dnes dorazil na RF( někdo to tu říkal, že mi to bude trvat trochu déle) a když se na mně dostala řada asi po 30minutách, tak jim záhadně zkolaboval systém všude a přeobjednávali si nás na zítra tak mám přijít už v 7:30 ráno aby mě v 8:00 vzali. Takže na potřetí to snad dám a pak se odstěhuji.

NORMA NEMÁ WIFI, ALE MŮŽU SE PŘIPOJIT PŘES DRÁT, MÁM JEN 5METR TAK SNAD TO VYTÁHNE ODNĚKUD Z OKNA ZATÍM  A AŽ SE ZABYDLÍM TAK TO PROHLÍDNU A ASI JÍ KOUPÍM ROUTER ABYCH SE NEMUSEL NAPOJOVAT NA DRÁT.
POZOR ZA INTERNET NECHCE ZATÍM NIC A TAKY SE NABÍDLA, ŽE MĚ BUDE PRÁT, PÁČ MÁ MACINA.

Jen pro osvětlení, u normy to vypadá asi následovně. Je to obrovský pozemek, opravdu obrovský  odhaduji na 5000m2 jen co jsem viděl. Na tomto pozemku stojí několik budov, domů, kde bydlí její rodina, nebo je pronajímá a jsou jakoby různě uspořádané (tedy neuspořádané) mezi tím vším je vždycky kousek zahrady, nebo bazén s vodopádem co plyve had, nebo co to je a to vše na klidném místě, kde Vám opice lezou pod okny a odhání je místní pes rasy SEZNAM. Jeden z těch domečků budu obývat já s využitím všeho co je k dispo a dokonce tam mám i vyhrazené parkovací místo na auto, které mít jen tak nebudu, jestli vůbec.
Řekl bych že se ze mne stane asi brazilskej horal na pár měsíců. Smlouvu jsem podepsal na rok s tím, že ji můžu prodloužit a s tím, že pokud to vypovím tak přijdu o 2x nájemné co je složeno jako deposit.
Komplet se vším pro ty co je to zajímá to vyjde na 680BRL + elektrika zvlášť a domeček bude mít i pokoj pro hosty kdyby se někdo chtěl přidat :-) Myslím že do měsíce to zmáknu s nima dát dohromady, pokud bude mít prachy? Ve 2 pokojích a koupelně snížit strop, udělat novou dlažbu chce, já bych tam klidně nechal tuto je to fuk a dalších pár věcí jako doladit sprcháč, vymalovat a dát sítě proti zkurvenejm komárům atd.... to všechno se dá už v poho...

Takže zítra RF a držte mi palce ať to klapne i včetně toho stěhování....





Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj