sobota 14. dubna 2012

MALOVÁNÍ V BRAZÍLII

No musím v rychlosti tím co jsem dnes pochytil.
Takže jsem nastěhován do domku v horách u brazilské tety " NORMY"  musím vyřešit co nejdřív internet alespoň z jejího baráku protože sedím u ní v kuchyni a ona tu teď momentálně není, páč jela pro dceru s vnučkou co se k ní stěhujou. Páč se dcera rozešla s manželem nebo co? ( Ke mě jí rozhodně nepustím, chci klid a práce dost :-) )
No a tak jsem se dal dnes do malování jedné místnosti a tak jsem si dával záležet, asi 3hodinky jsem brousil místní zdivo od různých nálitků předchozích barev a všehosi možného, takže slušnej bordel pro alergika. Ale pěkně si to zametu, není kam pospíchat že ano, proč bych se měl stresovat a když už tak to udělám na Brazilce na 1000% na Čecha na 100%. Nářadí, kterým jsem byl vybaven je velmi prosté a tak se i proto nikam nehoním a chtěl bych aby to vypadalo alespoň trochu k světu. ( třeba někdy někdo přijede na návštěvu)

Norma tu má pomocníka, staršího kulhajícího chlapíka asi 150cm výška, pusa nakřivo a je sním sranda. Ten tu něco jakože dělá a pomáhá tu Normě s udržbou. Takže jsem si vymaloval rohy zdí a stropů objel dveře na terasu a dal se do malování. Norma mě čas od času přišla zkontrolovat a ukazoval palec na horu jakože dobré.

Po prvním vymalování jsem si dal pauzičku a odskočil na net k normě, když jsem se po 5ti minutách vrátil tak pomocník, mi celou místnost vystříkal vodou z hadice asi 20litrů na podlahu jako že to spláchne a mne omývali. Řekl jsem mu že nechci žádnou vodu a hadici mu šel vypnout.( bych se posral) no a když jsem se vrátil za pár minut pustil se do malování on a ty stekance co mi tam udělal jsem tam samozřejmě nechtěl, tak jsem ho slušně požádal, že si to udělám sám a celé jsem to po něm musel přetírat abych se zbavil těch kapek na zdi co tam prostě mít nechci a on to nechápe. Ty vole na co jsem to jako brousil 3hodiny?  Budu si to dělat radši všechno sám.

Takže jsem si vyháněl vodu z baráku a došlo mě proč maj všude dlažbu, že to je tu normální úklid, převzatej ještě od portugalců co to dělali na lodích když jsem jezdili a tuto zem prohlásili za svou.

Při místní vlhkosti to tu schne rozhodně pomaleji než jsem zvyklej, ale ješti si před spaním dám tu závěrečnou zdá se páč teď je půl šesté místního času a co dělat. Internet ještě nemám a opruzovat tu nechci i když si myslím, že jim to neva a byli by rádi.




Tady pár fotek:

Zítra to celé dokončím, vemu strop bílou a bude hotovo. Jedna místnost bude. Ještě poladit pár zásuvek a vypínačů a natřít ty dveře a je hotovo.(jedna místnost)


No a tady máte fotky když vylezu od Normy na ulici, klídeček.

Tady na to čučím z jednoho z oken. Zahrada, která vede kamsi na kopec, kde jsou už zmiňované opice a bůh ví co ještě dalšího co není vidět.

Až se tu rozkoukám, tak vám nabídnu dalších rozehraných 1000zážitků. Pořád se tu něco děje a nálady se střídají. A nebojte napíšu i o cestě k CPF.




Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj