sobota 21. dubna 2012

BRAZILSKÁ HÁDKA



 To jsou ty mandarinky zelené co tu rostou na zahradě. Jsou chuťově dobré....



V pátek tady u nás byla domácí BRAZILSKÁ hádka. Norma ječela na všechny kolem,(já seděl v obýváku u ní a byl na netu) trochu jí ruply nervy, řekl bych že prachy co jsem jí dal, jsou fuč a tak už druhý den čekám na další barvu abych mohl o víkendu vymalovat další pokoj. Přitom jsem s ní domluvenej, že není problém , že některé věci nakoupím a odečteme to z nájmu.  No uvidíme, dnes si přivstala(sobota) a jela nakupovat, myslím že ji doveze. Já si mezitím sundám dveře na verandu,(odšroubuju z pantů) nesnáším šlicáky, ale co se dá dělat. Rozhodně už kvůli sobě tam budu šroubovat křížáky, na to si musím koupit, ale šroubovák a ten se vždycky hodí, zvlášť když mám zde i jiné plány tak ho uživým.
Venku začlo pršet, lehký vlahý podzimní deštík, který za chvilku zřejmě přejde a zopákne si to ještě párkrát tento den.
Včera jsem okusil také „nějaký druh mandarinky“ která tu roste přímo na zahradě. Pomeranč to není a jak se řekne mandarinka, si budu muset najít. Nicméně je to zelené, (tady jsou zelené i některé druhy pomerančů) a bylo to dobré, dost pecek, ale chuťově dobré a přímo ze stromu, na který tu čučím. Šel jsem to vyfotit a je po dešti.
V neposlední řadě jsem tu objevil několik reklamních časopisů a novin ( co používám na podlahu při malování )co nás v česku opruzují ve schránkách a tady mne nyní přišli vhod, páč jsem tam našel to co potřebuji. A info , které možná už víte, normálně si to  vyzvedneš ze schránky, takže myslím, že by nebyl problém s letáky přímo do schránky a nejlíp poznáš úspěšnost akce, když ti ten leták z nějakýho důvodu donesou nazpátek ( 1pivo zdarma, nebo tak něco třeba) ad1 máš letáky,  pokud lidi přijdou na druhé možná i třetí otočení a ad2 mužeš si udělat pro sebe statistiku úspěšnosti akce.
Tady jsem viděl v jednom marketu, cena nějaké 200g čokolády 3,99BRL a když si koupíš 3 čokolády tak cena 10,99BRL bylo to u pokladny a 40% lidí(co se mnou stáli tu frontu)si pak přibralo ty 3čokolády, aby ušetřili 0,98BRL. Vedle toho dali čokoládový bonbony nestlé za 6,99BRL.
Já jdu zase něco udělat než se dostanu k netu, ať to trochu odsejpá po Brazilsku :-)

No a brousím Vám dveře a začnou mě otravovat opice, běžel jsem pro ten lepší mobil, byly už mršky rychlý docela vysoko ve větvích a tak se mi podařilo zachytit jen jednu na největší přiblížení. Jsou to potvůrky malý víc jak 20cm nemaj + ocas tedy. „SEZNAM“ se z nich může pomátnout. Kdyby mohl tak za nimi leze na strom. Myslím, že tu má svojí funkci ten „SEZNAM“.(ona je to tedy SEZNAMKA a jmenuje se CIVA, ale zůstanu u SEZNAMU to je lepší)
Norma se vrátila i s barvou, ale nasraná probudila mladýho a pěkně na něj řvala, nevím proč, ale takový věci mi nejsou příjemný ,ale když tomu rozumím tak 1/3 tak mi je to jedno. Hlavně že je co dělat. Potíž je v tom, že všechny písničky jsem si z kompu smazal ani nevím proč, než jsem odjel. Mám jen relaxační hudbu a vivaldiho, kterýho už po týdnu moc nemusím. Musím vyřešit ten net co nejdřív abych si mohl naladit eventuálně nějaký brazilský rádio:-). Úkol tedy zní jasně. „NET do baráku s přístupem 24hod.“
Sem se dozvěděl že v čechách teď frčí nějaká hudba mladýho brazilskýho klučiny. Tedy je to roční 81 nebo tak nějak abych neurazil.
Filip jde dotáhnout tu jednu zeď a staví si na to kozy a takový jako lešení. On má 150cm a zeď je ke stropu 3m tak mu jdu píchnout.
Opička rychlá mrška. jsem rád, že jsem jí chytnul alespoň takto.

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj