pátek 13. dubna 2012

MALÝ POZNATEK Z BRAZÍLIE

Nyní budu psát asi z dením zpožděním páč musím dotáhnout ten internet do baráku.

Chtěl bych v následujících pár řádcích popsat a shrnout několik posledních dní, které byli, dá se říci dosti hektické, respektive časově vyplněné. Začnu tím, že se tu poměrně brzy stmívá a to pak většinou všichni zalezou a mladí kolem 20 té vylezou a začne to žít. Nicméně ve tmě toho už moc v cizí zemi nevyřešíte.
Začnu asi tím, že jsem se vlastně už z myšlenky na dům, ze kterého tu teď píšu, vzdal. Vzdal proto, že jsem nepochopil aktérku Normu co a proč to tak má a takto to řeší. Možná ty povídačky byly pravdivé, ale asi ne. Najednou když v pondělí zavolala, tak de facto chtěla ihned potvrzení, že to beru a sundala cenu o kilo míň.(To proto, že to tu není hotové asi nebo už jsem pointu nedostihnul) Jenže já ji už nevěřil a nechtělo se mi spoléhat jen na tuto naději a měl jsem jednu jistou zálohu!motorest! A jednu temporadu, která se vyšplhala na peníz, za který bych to nebral ani na byz.
Normě jsem řekl, že se jí v úterý ozvu a ona nešťastná mi volala už v úterý ráno, jak to bude a že tedy dává inzerát a hledá někoho jinýho, když já to teda nechci. Já jí na to jen řekl, že mám další nabídky a že se chci na ně podívat a že to je hotové co jsem viděl, bez úprav a oprav a motorest fungl novej.
Podvědomě jsem o toto místo stál, když jsem ho viděl prvně, je tu prostě klid ve slepý ulici s kopcem v zádech a samá zeleň atd. Auto tady projede tak jedno za půl hodiny a to možná přeháním.
Nicméně mne Norma natolik vykolejila, že mne chce, protože když já jsem jí chtěl, tak ona to jen zdržovala pro mě nějakýma pohádkami (hele třeba na to někdy spolu promluvíme). Tak jsem v tom zmatku jel to úterý sem už připravený a nenašel jsem jí tu protože tma jak v prdeli a autobusem jsem přijel z jiné strany té hlavní ulice. Takže trochu zmatek co Vám budu povídat. Na druhou stranu jsem tedy Normě napsal, že přijdu  ve středu odpoledne až si vyřídím RF a ona na to že mě tedy čeká mezi 9-12tou, tak jsem zase podřídil čas jí,  protože fakt jsem o to stál a byla nervozní jak prase. Ve středu jsem jí tu vysypal peníze a byl jsem tu asi 2hodiny a když jsem odjížděl na RF tak super maj tam do 19? A on jim vypadl systém páč a to jsem se dozvěděl dnes tam někdo smetl elektrický vedení na parkovišti a tak jim nějak se něco stalo, ale víc se toho nedopátrám bez znalosti řeči. Paní mne uctivě přeobjednala na 7.30  dnes a já tam byl a na řadu jsem se stejně dostal až v 10:00 aby mi řekli, že ten lístek z BANCO DO BRASIL platí jen 2dny což jsem věděl a že mně už tam nezaregistruje. Tak jsem si dal dneska BB znova a už jako správnej harcovník za 5 minut a zítra což je pátek se mi to snad podaří na to RF.
Nicméně mám ale zase krásný bydlení z kterého jsem opojen a navíc to tu vypadá, že se chtějí kvůli mne přetrhnout a tak jsem dostal i postel z Bambusu s matrací na kterou bych v čechách nikdy nevlez, ale o tom to tady všechno je, tady to totiž plyne tak nějak jinak. Mé standardy luxusu jsou prolomeny a opravdu to o tom není. Ležím tady na bambusu a uvidím jak se mi bude spát první noc v tomto domě. Norma mi donesla vlastní větrák ze svojí ložnice, prý ať mám lepší vzduch. Norma mi nabízí kávu a jídlo které uvaří a je to tu jako bych byl u nějaké tety na  návštěvě v Brazílii.
Tím chci říci, že nelituji toho, že se projedu na RF ještě několikrát, protože hodnota toho bydlení je pro mě větší a CPF mi  asi neuteče, ale Norma už zavírala dveře. Co se týče internetu je tu a je jen otázka času ho dovést těch pár metrů od ní sem. Neznají heslo na bezdrátové připojení, tak snad si to vytelefonuje s operátorem.
Těším se na to až to tu budu malovat a dělat tak nějak podle sebe, protože Norma se mě ptá, jak chci toto a toto a jakou barvu na zeď a tak. Co nevíme si přes Gogool přeložíme a tlemíme se na sebe jak staří známí. Vytahuje album a už znám celou její rodinu a tak jsem si šel raději odpočinout, protože ten 5 metrový kabel je fakt krátký, abych byl sám.
Vidím, jak to tu maj lidi těžký, někteří kurevsky těžký, ale oni jedou  a potí se a u toho se ti smějou.
Nevím proč to tu tak je a budu se snažit to pochopit.
Život většiny lidí bych svým pohledem charakterizoval takto. Životní úroveň je tak 50léta v evropě s tím rozdílem že je zde nová moderní technika, která ten bordel ještě víc zamotá. Lidem tady všeobecně stačí málo a když maj víc, tak nemaj nic, protože to víc utratí za nehodnotný nic. To je co jsem tu pochytil zatím za těch pár dní a Norma mi to dnes zase jen potvrdila.
Mám toho v hlavě tolik, že jsem si začal dělat poznámky, protože by se dalo psát tisíce a tisíce řádků a je tísíce příběhů které se tu rozehrávají. Dnes už na to nemám sílu tak si počkejte.

4 komentáře:

  1. http://crazycafe.centrum.cz/vtipna-videa/2012/4/14/videa/mate-velky-zadek-jedte-do-brazilie-budete-za-bohyni/?utm_medium=widget&utm_source=centrumHP

    A o ženských se tady jako psát nebude? :-) Jaké jsou, jak se mladí baví, jak se dívají na cizince apod.. Každopádně zajímavé počtení a samozřejmě držím palce ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj zvědavý Láďo, až se to u mne všechno uklidní tak určitě něco o ženských napíšu, je toho dost co psát to si piš. Holky ať mladé, nebo staré zdá se nemají problém s tím jestli je nějaké to kilčo nyvíc, nebo ne. Řekl bych že chlapy to tu radši ale nejsem znalec místních poměrů, jen usuzuji od místního drivera, co mě vezl v minibuse a 10minut co jsme byli sami mi povídal o kočce co jela s náma a vystoupila. Byla trochu při těle a měla něco i nahoře, ale pro něj zřejmě bohyně. Hele dneska maluji první místnost, jsem tu jen na skok a jen co se mi to dopodaří tady nějak dát dohromady a mít internet alespoň z domu normy, páč jsem v její kuchyny,obýváku co tu maj společně tak bude víc času. Dávam si na to tak 14dní.

    PS. díky za ohodnocení, myslím, že tedy budu pokračovat ve svých zážitcích.

    PPS: Nevím zda jsi vedle na blogu byl(jsi) taktéž, nicméně byl tam jeden Láďa co měl Brasil manželku ?

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, vedle na blogu jsem byl, ale Brasil ženu teda fakt nemám :-) Pokud by měla pravou brazilskou náturu asi bych s ní nevydržel..

    OdpovědětVymazat

zase anonym... no fuj