čtvrtek 26. dubna 2012

BRAZILSKÁ KÁVA

Včera jsem průzkum ulice nějak nezvládl, jak jsem si sednul k PC tak jsem byl rád, že jsem ve 21:30 odešel do kilometr vzdáleného supermarketu pro pití a něco k jídlu. Odcházel tam od nich jako poslední ve 22:10.

Prádlo mi neuschlo, až dnes a tak jsem přepral ještě jednu várku co tady mám. Mám tu na terase, takový dvojumyvadlo a jedno je rovnou se zabudovanou valchou. Foto zde:


Ne to není špína, to je flek od nějáký barvy nebo co. Už několikrát jsem to myl jarem, savem, místním oblíbeným alcool, ale už to tam je asi napořád.

Taky jsem na terase objevil 2krásné housenky, ale fotka se moc nepodařila, já je taky točil to je lepší.
A jednoho pavouka asi 5cm odhaduji. Toho jsem raději usmrtil, aby neudělal to samé on mě. Měl(a) tam plno kokonů s dalšíma dítkama, tak jsem to asi hodinu čistil brr. Byly schovaný pod nosníkem stříšky té terásky. Ještě jednou to pořádně vyčistím páč bych to chtěl natřít to dřevo nějakou barvou (bílou asi aby byly ty "nestvůry" vidět)

Uvnitř baráku jsem tuhle zničil švába nebo co to bylo, myslím, že to je šváb.
Tak to vidíte, nikdo nemusí mít strach, že bych tu byl sám. Mám tu tolik kamarádů o kterých ještě nic nevím :-)

Dneska co jsem vyrozuměl od Normy (jazyková bariéra), měli přijít natírat podlahu v jedné místnosti. Asi už to ale nevyjde páč je  15hodin pryč a nic se neděje. Norma někam odjela (třeba doveze nějaký další matroš, se uvidí) Musím si s ní sednout abychom dali dohromady další postup, tedy ona ho asi zná já ne tak docela. Večer si půjdu koupit do CASA a VIDEO pravděpodobně toustovač a kávovar abych měl alespoň něco teplé. Maj tam na to akcičku a tak obě věci donesu za našich 550Kč. Nejsem velkej kafař, ale kafe už jsem neměl ani nepamatuji (kecám naposledy před měsícem v letadle) No jo on je to dneska vlastně první měsíc, tak to si zaslouží malou oslavičku tím kafíčkem.

Někde jsem četl, že brazilská káva má být černá, horká a sladká. (Tak abych si nezapoměl koupit cukr:-) )

2 komentáře:

  1. Tak pánové ,ta včerejší filozofická debata je na mně moc.To pla tí na Tebe a La Tibora.Jsem z toho jelen i laň zároveň.A z tý zvířeny by mě jeblo.Housenka ještě dobrý,ale baboky a brouky nesnášim.Tak to si tu cestu musím pořádně rozmyslet.No teda nejdřív musim vyhrát tu loterii.Nebo holt makat 30 let aby se dalo někam do těch dálav vyrazit.Už dost mudrování , jdu hodit šlofíka

    OdpovědětVymazat
  2. No jen toliko, když budeš čekat na sportku, tak se toho nedožiješ. Když budeš makat 30let, tak nikdy neodjedeš. Když si budeš cestu pořádně rozmýšlet dalších 25let, tak si možná uděláš výlet a je to pořád úplně něco jinýho. Pavouci a brouci jsou taky kdekoliv, třeba i na chatě na šumavě... a nemusíš jezdit 8000km do Brazílie.

    Já nejsem žádnej filozof, jen tu reprodukuji a vysílám svůj bordel. Informační bordel, kterej není utříděnej a hledám to co jsem ztratil. Vím co to je, ale není to jako že meta, na kterou když dosáhnu tak budu osvícenej, to v žádným případě, tak to není. To co jsem ztratil je mnohem , mnohem prostší a já se pro to musím vrátit a myslím si, že tak činním.

    La Tibor na blogu vedle s dalšími co přispěli, vyslal spoustu informací, které jsem vstřebával a vstřebávám a nejsem z mnoha z nich také moudrej, mnoho z nich se mi padařilo uchopit, možná i správně, ale to taky nevím, ale vím,nebo spíš cítím, že to tak taky mám, spostu věcí mi zapadlo a nebyla to moje zásluha, možná osud, nebo něco podobnýho, ale na to já taky nevěřím, věřím v informace, které tu tečou všude kolem a nemyslím tím informace které jsou vysílány (TV NOVA a podob), jsou to jiné energetické zdroje, které si člověk k sobě přitahuje...z nějakého prostšího smyslu(nesmyslu). Stejně tak jako vím, že člověk pro svůj život potřebuje strašně málo, nemusíš mít auto, barák a tisíce dalších nesmyslných "symbolů" dnešní doby proto aby jsi byl jakoby spokojenej, protože ani to ti tu spokojenost nedopřává, jen iluziorní cestu pendolinem s klimou a velkou plochou barevnou nejlépe HD TV. Stačí ti jen málo a přitom hodně, INFORMACE, jak přežít... aby jsi nechcípl hlady. Jenže my jsme už jistým způsobem zdegenerovaný a máme přecpaný hlavy těma lživejma sračkama co nám od mala tvrdí že jsou pravda.
    Tím nechci říct že je špatný mít barák, máš se kde vyspat, kde složit hlavu, kde si budovat jakoby tu bariéru soukromí, ale pořád to není to nejdůležitější. A nechci tím říct, že bych šel zpátky do jeskyně, na to my totiž už nemáme. Je to nějakej evoluční vývoj, kterej mě děsí...

    OdpovědětVymazat

zase anonym... no fuj