středa 3. října 2012

VINCENT CASSEL V RIO DE JANEIRO - ANEB VEŘEJNÝ NEPŘÍTEL Č.1 V BARU NA IPANEMA

Tak to je sranda, před lety když jsem kuchtil v Praze jsem sbíral podpisy "slavných" lidí celebrit :-), kteří nás tam navštívili jako třeba Tom Cruise tenkrát s Nicol :-), nebo Meryl Streep, nebo Pink Floyd a tak bych ješte zapátral :-)... dneska co se nestala si k nám do baru přišel sednout jeden můj oblíbenej herec Vincent Cassel ... tak mi to nedalo a řekl jsem mu portugalsky o podpis potřás si sním pravicí a udělal mu grátis specialitu podniku aby dali dýško našemu číšníkovi, kterej ani nevěděl že tam má actora... a samo že se o dýško nerozdělil :-).... no myslím si pořád že mám dobrou kliku :-)

TAK A TADY PŘIDÁM DŮKAZ  VČERA JSEM TO ZAPOMĚL V PRÁCI  :-)

2 komentáře:

  1. Doporučuju změnit nick na Klikař.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mít kliku je občas dobrý no :-) a jestli chceš budu k tobě přispívat jako klikař :-)... Však budeme mít času dost na tom otevřeným moři...

    OdpovědětVymazat

zase anonym... no fuj