středa 1. srpna 2012

SEKRETÁŘKA V BRAZÍLII - JAK MÍT DOBROU KLIKU

SUPER!!!, dneska jsem se probudil po 4hodinách spánku s dobrou náladou.Začalo to včera večer, tím, že tu byl klučina, kterej má stavební firmu asi a N. si ho tu pozvala na nějaký práce a mimo jiné se mu zmínila o tom, že já tu maluju a tak a klučina, že by jako pro mě měl třeba i práci a tak jsem zvědavej jestli se ozve páč jsem pak N. říkal že to co po něm chtěla, že dobrou půlku věcí zvládnu a ona si to hned spočítá že jo, co je pro ní lacinější.
stavbaonline468.gif
 Mám tu práci a tak jsem zase něco začal, do toho přijel chlapík co chce dělat ten apartmán na copacabaně(je to zubař z ameriky "tuším, že z Orlanda " má za manželku brazilku a má tu kousek takový docela luxusní sídlo) a tak si mě tu vyzvedne a předem zavolá N. No a tak jsem si s N. zase trochu povídal a raději jsem jí i napsal dopis přeloženej do portugalštiny, aby to všecko pochopila. :-). Každopádně dnes drnčel telefona pořád a pořád a volala další moje zákaznice, která chce vymalovat celý barák asi 5km od tud a přijede si taky pro mě. Tak mi to N. šla hnedle vyřídit a já to slyšel a bylo mi to jasný, že bude asi další kšeftík. Pak jsem N. řekl at si zapisuje ty telefoní čísla a na to mi donesla dopis, že jasně, že je ráda když lidi volaj a že když budu chtít, tak že mi prodá brazilskej telefon :-)(což teda nechci páč bych to s těma lidma nedomluvil) nicméně si budu muset číslo pořídit aby se mi lidi dovolali a že jí můžu využít jako sekretářku a už se vidí že dostane nějakej desátek a tak proč ne, když to domluví nemluvněti jako já :-).
No a tak se mi nedivte že mám dobrou náladu a radost, jak se to z každé rohu prostě sune asi tím správným směrem.KLIKA! Prostě jsem si nikdy ani nepomyslel, že bych šel do světa malovat a ono to tak nějak dopadá no:-) Tím chci říct, že vlastně letáky se tu docela zatím vyplatily a předpokládám, když to nezmrvím (jako že se budu fakt snažit) začne tu pomalu ale jistě reklama slovem a ne letákem a pak to třeba doladím ještě dálší podporou.  No za chvilu snad nebudu i stíhat nebo co a to by bylo jen a jen dobře.Tak si prostě dneska myslím,klika, SUPER!!!

 No dostal jsem od N. naloženo další praci a musím vyklidit a uklidit toto staveniště a uskladnit materáil co se tam válí.No do budoucna bych měl ambici tu to dostavět :-) Plány jsou a žiju :-)







Potom nad bazén udělat pergolu to bych využil znalosti Breqina co přispívá na blog vedle a hraje si s tím dřevem "Massaranduba" páč co dát jako pergolu k bazenu  lepšího než toto. Budu potřebovat pár trámků a latiček(prkýnek) a udělám to nad půlkou bazenu (ku) ,aby zdejší děti mohly v létě řádit ve vodě ve stínu před slunkem :-) asi to N.ještě načtrtnu a nechám si to schválit :-).


A tak tu tak pokračuju dál........


jedna fotečka speciálně pro 2299
kopec na kterej tu koukám  a mraky co jsou tu proklatě nízko :-)



a pokud chcete mít kliku jako já ,tak tady jich je plno

18 komentářů:

  1. No čau kámo,to ti přeju,že jsi se takhle chytil.Fakt,že bez práce nejsou koláče je pravda.Teď už si je koupíš.Taky bych brala takovýho šikulu.Sice nevím čím jsi vyučený,ale předpokládám,že úplně něčím jinýmnež malířem. Protože máš sám radost jak ti to jde.Takže přeju hodně kšeftíků a spokojených zákazníků.Pak budeš redy i ty.Zdravim všechny slušný lidi.

    OdpovědětVymazat
  2. Malíř určitě nejsem :-) a neplánoval jsem malovat v brazílii, nicméně jsem za to rád a to je pravda, dneska další telefon :-), další dveře se otvíraj a snad to svým nadšením nezaženu. N. si vymýšlí nové a nové věci a mě je sympatické, že investuje prachy a začíná se to tu zvelebovat.Prostě je to moje brazilská teta :-).
    Pokud natrefíš na čecha je větší pravděpodobnost, že bude šikovnější a praciznější než brazilec :-)
    Tak uvidíme konečně si to trochu sedá na to správný místo, mám takovej pocit. Člověk ale nesmí usnout no jinak v tom jede zas a zas a to už nikdy víc...

    OdpovědětVymazat
  3. Musím přiznat, že jsem sem odjížděl s úplně jinými plány, které pořád jsou, ale věci plynou nějak jinak a já se učím s tím vycházet a když má bejt odbočka tak jdu po směrovce a obejdu třeba celej blok a třeba i kanálama a o to ten svět víc cítím. Otázka je zda je to dobře a nebo špatně? Já to spíš ale začínám vnímat, tak, že to prostě je a dobře a špatně to není až tak důležitý, prostě to je a člověk se s tím musí poprat...

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Vzhledem k tomu, že tu Vyližte Siprdel pár dní nepředvedl nic jiného než zkopírovanou větu, byl komentář vymazanej.

    OdpovědětVymazat
  6. pan vylizte siprdel bude zrejme velmi inteligentni clovek, tak velkou slovni zasobu jsem jeste nevidel :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád to stejné HONZO. je to už fakt nuda no a mám takové tušení , že moc prostoru už tu asi s takovou nedostaneš.

    OdpovědětVymazat
  8. No jo Jan Stern je zábavnej je to "komik a humorista" nicméně je už dost nudnej, pořád to stejný a navíc se nám zasekl.

    OdpovědětVymazat
  9. anonym se zapomel podepsat 2299 ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Řekla bych,spíš už je to trapný a pokud je to opravdu ten Stern, tak se asi zbláznil. Sleduju to tady bedlivě a musím číst od zadu. Tak makej Světoběžníku a piš dál, občas je to tu zajímavé. Držím palce

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tě tu vítámm Fire Women :-)

    Máme tu alespon nějakou ženskou mezi náma a navíc ohnivou:-) Sterna nemá cenu komentovat a možná to dotahne tak daleko, že už se tu jeho komentář neobjeví uvidíme,ještě mám kapku trpělivosti...

    Děkuji snažím se

    OdpovědětVymazat
  12. Suram jsem zjistil že jsi taky od něžnějšího pohlavi, tak abych neurazil :-) tak už jste tu dvě :-)

    OdpovědětVymazat
  13. No se mě to taky dotklo,ale napravils to tak dobrý.Je dobrý,že se ozývají noví čtenáři blogu,je to super.Tak asi s plážovým prodejem končíš ne,když se ti nabízejí kšefty jistější.Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  14. Uvidíme, plážovej prodej je možnost musí se to ještě víc zefektivnit. Ale malování vynese doufám víc :-)

    OdpovědětVymazat
  15. já jen doufám, že vyližte siprdel je tohle dobou už po léčení na psychiatrii :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsak si ho vygoogluj :). Mozna si uz prostrelil palici, nebo ma tak zatracene prace s novou knihou jak jsem blafoval kapitalisty...

      Vymazat

zase anonym... no fuj