neděle 26. srpna 2012

PROFESORKA PORTUGALŠTINY


Tak začneme večerníčkem pro Vyližte Siprdel :-) , Bob a Bobek jako truhláři pak si běž lehnout.

N. nakoupila další matroš , takže se dá zase něco udělat, jinak práce je tu tu dost a dost a jde o to jen ze který strany začít a co si dovolit, je docel otrava, když člověk začne a dojde mu matroš na dokončení a přesouvá se někam jinam. No ale jinak to tu zatím není. Na elektrikářský věci(zásuvky, vypínače) do dvou pokojů čekám už zase nějakej pátek a objednávky materiálu mají značné zpoždění od N. Celý týden byla N. dost zaneprázdněná páč vyřizovala pozůstalost po manželovi, který je 2roky po smrti (čemu se divit jsme v Brazílii a co jsem se dozvěděl, je dělení nájmu na této farmě, tedy co připadá N. a co její dceři a jejímu synovi, kterej je asi 150km od tud a světě div se je majitelem stavební firmy :-). 

Navíc N. jak jezdila po úřadech mi napsala dopis, který končí větou, abych jí to tady pohlídal v době její nepřítomnosti, protože mi věří. Což potěší, důvěra je dobrá křehká věc. Potom mi taky povídá jak je nachlazená od klimatizace z úřadů a že se musí léčit. Léky jsem zaveze lékarna až do domu, to tu není problém.

Ve čtvrtek večer jsem tu se soudedy zapálili palmovej táborák +(dřevo co jsem nedávno vyvozil při úklidu) a tak jsem prohodil pár slov s těma chlapíkama tady a snad jsme si i rozuměli. Ten ohínek měl základ 2*2*2metry a hořel 3dny. Zajímavé bylo jak shoří i palma banánovníku, která je plná vody, ale ta když se odpaří, tak to pak hoří jak papír ....a pak vůně toho ohně, mě to vonělo jak když si zapálíte vonou tyčinku santalové dřevo :-)

Co se týče manuální práce tak jsem v týdnu udělal jen jednu placenou a to jsem popisoval už minule, ze stavební firmy nemám zatím žádnou odezvu, ale uvidíme jak to celé bude,v pátek při nákupu jsem rozvezl zase asi 100 letáků a třeba se někdo chytne... pořád je zde apartmán na Copacabaně a jeden domek na vymalování co jsem už i s těmi lidmi mluvil a jde jen o plán z jejich strany.

N. si dovezla ve čtvrtek nové auto fiat Siena a samosebou se s ním ihned přišla pochlubit a povídala, že je to její první auto, že všecky před tím pořizoval manžel. To starý je vw Polo tady Pol z roku 1996 a prej ho střelí za 4000brl. Pravda je že mi o autě říkala asi už měsíc zpátky a ted je to tu :-). Doufám, že už tedy po té přijde na řadu nějakej matroš na dokončení toho bydlení u "mě", aby se to posunulo zase o kus dál ...
,
Dneska, pokud jsem to pochopil dobře mi Filip nabídl sporák,(válí se tu v takové místnosti co je jako skládek) což by samo stačilo pro začátek,(navíc vypadá jako novej), ale dávat to sem chci až bude kuchyn úplně hotová, navíc mi N. zatím +- jedno jídlo denně uvaří tak je to dobrý.

A tak pracuju zatím na přípravách dalších plánů jak se tady živit ve světě offline....v onlinovém světě postupuju milimetrovými krůčky, ale jde to...

 moje 8mi letá profesorka portugalštiny :-), surfuje na youtobku písničky brazilské skupiny
vymalovaná podlaha :-)

                                                       

Takovou pekárnu si sem budu muset pořídit - páč mám strašnou chut na dobrej chleba s tvarohem :-), kdo nezažil nepochopí no, je to prostě v tý naší hlavě zakodovaný a tak se toho dožadujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj