pondělí 30. července 2012

PRÁCE V RIO DE JANEIRO - APARTMÁN NA COPACABANĚ

Tak jako údržbář se snad začínám osvědčovat a dalo by se říct, že se práce začíná objevovat z každého rohu. N. je zřejmě spokojená, Filip asi méně, ale práci tu má taky atak nás N. zásobuje. To co si přála jsem udělal a zase jsme se bavili o dalším věcech,které by měla v úmyslu provést(samo že záleží na dalších financích)
stavbaonline468.gif
 Včera mě povídala, že volal nějaký inženýr z Copacabany a že bude chtít nějaké práce (předpokládám, že malířské, když volal na můj leták) a to v nějakém apartmánu přímo na Copacabaně. N.to domluvila tak, že se sem přijede podívat na to co jsem udělal, odveze si mě  a dáme dokupy co bude jako chtít namístě přímo v apartmánu. Bydlí někde nedaleko od nás takže je určitě z letáku co jsem minulý týden dával za stěrače aut u shopingu.  No a tak jsem samo rád, páč se dostat dál do podvědomí je jen dobře. Sranda na tom všem je, že jsem vůbec neplánoval, že tu budu něco takovýho dělat a tak nějak to přišlo samo. Navíc N.mi už říká amigo a někdy i amore :-) a tak si dovedu představit jak se tím chlapíkem vybavovala. Museli by jste ji slyšet, je schopná telefonovat snad i hodinu a prostě nepřestane jak je ukecaná. Navíc jsem se bavil s F. (ten ted dělá ještě někde jinde), kdyby věděl někde o nějaký manuální práci, aby mi dal vědět, prostě mám to nutkání se nějak dostat mezi lidi i když jsem ve skutečnosti strašnej outsider, tady se mi opravdu věci dějí úplně jinak, než bych chtěl a tak je více či méně přijímám at už s větší či menší bolestí zatím jdu (a snad i v před) to jen čas ukáže. Chci se prostě co nejdřív naučit mluvit a pak vidím další škálu možností jak se tu uživit.

Takže tady jsem natíral, trámky a latě na střeše(co byly vidět) střecha se nerozebírala, okna a dveře a maloval tu barevnou hitparádu světle zelená, lehce béžová a oranžová :-)


 takto to vypadalo před tím:-)

a kytička na závěr :-)

 
vite někdo co to je ? jsem línej to hledat na googlu, páč to není pro mě tak životně důležitý, ale roste to tu všude jako plevel.
sázení

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj