pondělí 13. srpna 2012

NEDĚLE V BRAZÍLII

Dneska si tu byl pro letáky i Filip a že je někde rozveze, a že má známýho, někde v další části Ria co prodává barvy a že mu je dá a tak dále..... jsem mu poděkoval a budu doufat, že to tak opravdu je a že se okotí další byznys. Přinejmenším, je milé jak si tu lidé snaží pomoci a to  i nějakému gringovi co přišel neví od kud.

Bazén jsem N. opravil a myslím že to bude fungovat jak má, alespon nyní to beží tak jak má. Další věc je, že bych měl nad ten bazén udělat tu pergolu a co jsem pochopil tak si N. představuje dno bazénu vydláždit dlažbou, dnes je to jen vylité betonem a natřené nějakou barvou:-), takže se uvidí co a jak. Další úkol jsem splnil a další mě čekají a mezitím jsem si udělal jen tak cvičně nátěr jedné lavičky a zase jsem si udělal malý bezvýznamný plus, že jsem v neděli pracoval a opaloval se u toho a navíc se učil portugalštinu z notasu:-)
No je tu ještě jedna lavička a tu udělám v příštím týdnu.

Navíc jsem si něco zase udělal s compem, při učení té portugalštiny páč se mi to normálka přehrávalo(je to udělaný tak, že pokud kliknete na slovíčko tak se vám v pt přehraje a mě se nyní chce ukládat, což nechápu)  a ted se mi to chce ukládat  což nechápu a bude se v tom zase vrtat několik hodin a přitom to bude nějaká banalita, můj mozek však nechce přijít na to v čem to vězí.

Kdyby měl někdo nápad tak sem sním...............
  a něco pro 2299
 i takto se tu parkuje

 stavba silnice obrubníky vylejvaj betonem namístě podle potřeby
 mandarinka
 toto není moje fotka, ale tak jsem tí jí sem dal páč jí tu mám ve fotkách


náš bazén(ek)

dobrá česká klika






Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj