pátek 11. května 2012

VZDÁLENÝ FINIŠ

Začínám nějak nestíhat :-). Včera večer tu byli dva kluci "elektrikáři", kteří přijdou v pondělí "večer" dělat elektriku co je potřeba. To že sahali na dráty holýma rukama a cukali s tím že to svítilo, nesvítilo mě už ani tady nepřekvapuje. Vím, že elektrikáři dnes dokonce maj nějaký prášky, který mají zamezit následky průstřelu elektrickým proudem krz ně.Tady už jsou možná taky a je tu přeci 110V tedy v 90% míst v Brasil.  Tak doufám, že kluci udělaj co mají a odejdou od tud bez úhony :-)

Takže v pondělí večer, elektrikáři, máme další matroš na další místnost a můžu natírat a malovat jak zběsilej, do toho opravit malbu co zašpinil filda "bych ho praštil" a snad se z toho všeho začnu nakonec ještě stresovat, že nestihnu zdejšímu tempu :-). Dali jsme si s n. limit do konce června a tak už má asi jenom měsíc a 20dní a začíná tlačit víc na pilu. V pondělí příjdou dveře do koupelny, tak se koupelka blíží k hotovému  a u ložnice poopravím malbu a elektrikáři udělají svoje a nakonec se bude natírat podlaha a bude hotovo !!!! Pak nás čekají další místnosti zdejší haciendy :-) a kuchyně půjde jako poslední :-)

Takže pomalu , ale jistě se to někam posouvá a začínám mít zase radost. Na nákupy jídla už chodím tak jednou za 4dny, tedy teď 3x za sebou a dokonce jsem přesedlal s vodou na větší balení :-). Včera jsem si koupil svůj první ananas tady a zkusím, jestli se mi tu chytne špička na zahradě, žádný zkušenosti s tím nemám, jen jsem si vzpoměl na jednoho kluka se kterým jsem dřív dělával, asi před 16lety nebo tak nějak  a on si pěstoval doma v bytě různý takový plody byl to mičurin a tak to jen tak z hecu zkusím tady v tom podnebí, kde by to neměl být asi problém :-).

Dnes zase hezký počasí a jak jsem byl hodně zalezlej v baráku, chodím trochu ven na zahradu a nasávám to teploučko :-), příjemných 27.

Filda sbírá mandarinky a tak mi jich pár donesl ....je to prostě filda museli by jste ho vidět :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj