sobota 14. července 2012

BRAZILSKÁ PRÁCE POKRAČUJE....

Dneska můj velkej den, páč  jsem teda začal s tou prácičkou u souseda přes ulici, tak zatím vše proběhlo jak má, barva nachystaná a já se do toho pustil. Budu to muset natřím min 3x, aby to prokouklo a tak uvidíme jaký bude počasí, tady je momentálně 22st. a pod mrakem tak se snad nerozprší. Jeden nátěr mám už za sebou včetně očištění zdi a podle všeho nad tím strávím mín než 5hodin.

Protože se trochu zakabonilo, tak jsem odložil práci typu vendedor bebidas frias, myslím si že ve 22 stupních pod mrakem nemá moc velký value prodávat chlazený nápoje na pláži a na ulici se zatím neorientuju, ale jsou tu různí podobní prodejci, kteří to prodávaj na semaforech, stejně jako v čechách když myjou přední okno(možná další podnikatelskej záměr tady), páč to sem tu neviděl. Byla by to prdel vyzkoušet to tady,jestli by se brazilec nezděsil :-). Takže místo vendedora jsem si tu v domečku natáhl poslední zed co byla třeba a dnes a nebo zítra to přemaluju a bude až na tu kuchyn a pár drobností v základu  hotovo.

S N. jsem to udělal tak, že jsem jí napsal seznam věcí co potřebuju do baráku aby se dalo pokračovat a včera mi donesla první věci a také mi donesla polévku, takže jsem rád za změnu:-) Dále jsem se s ní dohodnul, že použiju její telefoní číslo na letáky, které jsem si vytiskl a rozhodím je tu po okolí, dokonce mi poradila, kam bych je měl narvat do schránek. V neposlední řadě mám další byznys na malování protzatím a to celého místního domečku s 2mi místnostmi a koupelnou. Stěhuje se od tud z farmy jedna brazilka a tak mě N.požádala, žda bych jí to nevymaloval a některé věci nopravil. Podíváme sena to až brazilka jménem Sabrina od tud odjede. Sabrina se mě také zavolala a to z toho důvodu, že jede za dcerou , jestli bych jí nekrmil kočku, tak s tím nemám asi velkej problém, nicméně jsem právě rozuměl jen toto a to že už se nikdy nevrátí jsem pochopil až posléze. Jinak kočka tu na farmě asi neumře a naštěstí je zvyklá venku a chodí si jen pro jídlo tak je to na jednu stranu dobré to tady vždycky u někoho najde.(No je vidět že rozumím zatím 50%+ věcí, tedy jak kdy někdy i víc :-) ).

Filip za mnou poslední dobou pořád chodí a nabízí mi kolo, protože si ho od něj půjčuju na nákupy, ale jak jsem byl u moře v úterý tak jsem si nakoupil jídlo do báglu a do neděle z něho v pohodě vyžiju a tak je Filip asi smutnej, že jsem si jeho kolo nepůjčil už víc jak 14dní (za půjčení mu vždycky koupím 1xplechovkový, tak možná i proto)
Nicméně jsem mu zase půjčil ruční japonksou pilu na manuální pohon:-) co jsem si dovezl (moc krásně a rychle řeže a to se mu líbí), ale jsou tu už dva dny a pila nikde, takže musím mu to připomenout páč bych o ní nechtěl přijít :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj