úterý 2. října 2012

NEDĚLNÍ PROCHÁZKA PO COPACABANA

Tak jsem prošel výběrem v práci a budu mít (mám) jako hlavní útočiště na Ipanema u těch španělů :-)
Nakonec se tam střídám se šéfem a s pomocným kuchařem a to tak, že budu dělat pravděpodobně asi v noci a víkendy a on denní a sobotu v noci a eventuelně pátek, protože to jsou největší tržby....
GIF Blondie 468x60
Dobrý je to, že mě tam nutí do jídla a to se nedá no ... to bych byl za chvíli jak míša kulička :-), V neděli večer je nášup jídla, protože je v pondělí zavřeno a musí se to vyhodit a nebo sníst personál a nejen on v pondělí kdy je den volna :-)....

Tady si dovolím pro 2299 trošku fotek páč ty on rád  :-).... je to z copacabany když jsem přenocoval u Juraje v hostelu a tak jsem večer po práci a ráno z práce prošel po copacabaně, takže pro závistivce co si myslí a vidí za tím vším jen exotiku a ještě neprokoukli i tudy můžu jít do práce :-) 

(jinak, po pul roce tu, jsem nebyl ještě v moři, nejsem na dovolený a není čas)



 hrady z písku jak typické ale jsou tam docela dobrý stavby to je pravda vyfotím ti 2299 příště bateria acabou
 jsou tu volby, respektive kampan a tak se tu předháněj a je to docela zábava to sledovat i tady... ten pán má modrou popelnici která hraje music, bedny jako kráva a duc duc tidly tidly..... koukejte snad to uvidíte já se řezal asi dalších 100metrů...
 tady vidíš 2299 jak se mě lidi bojej :-) páč mám prostoru okolo sebe dost na to že tam bylo našlápnuto
 jinak jak jsem psal tady je na fotce níže je krásnej plac, ale jsou zde místa kde jsou fotbalové hřiště pro plážák stejně jako volejbal a jedou se tu turnaje takže až přijede "Klabzubova jedenáctka tak můžem někoho vyzvat  :-)" chytám jako vždy :-)

Některý holky co tu mastí ten plážák, jsou fakt třída 2299 a taky je tam docela plno fanouškou takto při neděli :-)


Navíc pokud budu dělat takto v noci, tak přes den můžu klidně makat po fuškách co se mi tu začínaj docela množit a dnes jsem musel pustit indku k vodě,(ale vrátím se k ní,odloženo o týden a chce mě), protože  jsem měl byznys na Ipanema..., kde jsem byl s mým novým nájemníkem (když mi N. zvýšila nájem na původní cenu tak jsem tu dočasně pronajal pokoj jednomu maníkovi (není to čech), kterej je na tom snad ještě hůř než já a uvidíme co to se mnou (s námi udělá) , ale po dnešku se tu budeme asi míjet :-) a nejcenější co mám(notas) budu vozit radši sebou  :-).... Když to dopadne podle mých představ tak zaplatí aspon pračku, když to bude jinak, tak to bude poměrně laciná zkušenost, že se svět nezměnil, ani v brazílii(což se tu už taky stalo... ale to už jsem zase jinde) a já bych se měl nad sebou zamyslet :-) a pokračovat v tom co dělám .... ale takto to budete mít aspon napínavější a já ostatně taky.

Dneska jsem dělal práci na Ipanema co mi dohodil Juraj, pro člověka co tam má dva byty spojené v jeden a pronajímá je bud odděleně nebo jako jeden ... cena pro představu je asi 200dolarů za noc a má prý 20dní v měsíci plno.... no jo no ... řešili se tam nějaké detaily a tak jsem koupil matroš co bylo potřeba a co jsem sehnal po třech místních loja a jel tam... byl jsem s mým novým nájemníkem jak jsem již psal a tak jsem to tam udělali poměrně rychle za domluvenou cifru 70realů a tak jsem se poctivě rozdělil :-)  za 2hodiny jsem tu ještě 35realů nevidělal (nicméně když to spočítám s více jak hodinovým nákup matroše tak to tak bomba zase není), ale dostal jsem 14realů spropitné  za nákup matroše asi proto, že chlapík měl jenom 100 realovky :-) a nákup byl 85,87realů ....
stavbaonline-468-60-1.gif
Pokračování na Ipanema v tomto bytě bude, až odjede návštěvník a je tam dost práce s tím, že mu tam teče voda od souseda nad ním, kterej ho odmítá pustit do bytu a opravit závadu ... teče to z koupelny a má tam udělaneédocela vychytané odvodnění, ale je potřeba to vylepšit a rozbít celej strop v jedené chodbě spojené s kuchyní .... udělat "vanu" pro odvod vody, když to nejde řešit přímu od souseda ... i přes soudní rozhodnutí :-(. Každopádně tady co jsem viděl snížený stropy sádrošem je jinak než v evropě páč tady nejsou profily :-( takže bude to sranda něco vymyslet, ale už to mám v hlavě a jen obhlídnout stavebniny...

Každopádně se mi to začíná líbit čím dál víc... za 14dní v restauraci jsem se zdokonalil v řeči tak, že už něco vypustím(respektive nad tím tak nepřemýšlím i když to jsou blbosti :-) )  a rozumím víc a víc,(to je taky ten hlavní důvod proč tu je ten amigos) samo se v buse učím a u toho nikdy usnu na 20minut , ale připadám si jak viking Antonio Banderas ve stejnomeném filmu, když u toho ohně poslouchal a pak začal z najednout rozumět víc až nakonec promluvil :-)....Pokud se tu má člověk uživit ve světě offline tak musí ten jazyk znát a čím víc tím líp, pak už jen je na něm co veme za práci, tý tu je dost a je potřeba vytrvat a makat... rozhodně jeden pracovitej čech udělá víc jak 3brazilci....a někdy i víc... a pak to chce mít tu správnou kliku :-))))

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj