pátek 8. června 2012

ZÁZRAKY BRAZÍLIE - SMUTNÝ PŘÍBĚH

Dnes po ránu jsem zašel pro změnu pěšmo na nákup, abych přes víkend měl něco k jídlu a hlavně jsem nakoupil sajrajt proti té plísni, takže vystříkám i tu poslední místnost. Už z toho mám trochu paranoiu.

Je pod mrakem a jsem rád, že jsem nezmokl, protože celou noc pršelo a to dost. V marketu byli vykradení,tedy vykoupení, moc tam toho nebylo, tak nevím jestli měli včera otevřeno(páč byl svátek 40dní po velikonocích, asi Slavnost Těla a krve páně) nebo něco podobného.

Procházka to byla věru příjemná a trochu jsem se kochal, cestou se pozdravil s místními obchodníky zdraviči a švihal jsem to nazpátek. A dnes to bude očistec, páč to tu vystříkám a bude doufám klid.

Jak tu sedím a připravuji jídlo tak jsem narazil na zázrak/nezázrak související s Brazílií v nedávné době.Tady je ten článek.

A dnes podle všeho začíná EURO2012 tak budu na netu sledovat a zkusím třeba zajít do bufáče, jestli to tady budou vysílat taky :-) Teď jdu makat...

Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj