čtvrtek 29. března 2012

DEN D 26.3.2012

0:30 Florenc , 5:25 Vídeň…
7:25 sedím v letadle  a dívám se co nového život dnes přináší. Vedle mě černoška s půlročním chlapečkem sedadlo před brazilsko – rakouský páreček s 10měsíční holčičkou a za mnou sotva měsíční prcek. No prostě nový život všude kolem mě. Pouštím si mp3a jdu dohnat pár slovíček, abych nebyl ztracený v tom velkém světě.
Prohodím pár slov s německy mluvící černoškou vedle a občas jí přidržím prcka. Je z BRASIL a žije ve Vídni. Jede navštívit rodinu. Kam a odkud jsem se neptal.
12:25  Madrid. Jsem  v letadle, který letí přes moře  a je docela velký, tedy dodnes jsem ve větším neseděl. Nakonec se to vyvrbilo  tak, že bylo plno místa všude a tak jsme  měl dvě celé sedačky pro sebe. Při cestě na Wc jsem si všiml známé z předchozího letadla a prohodil s ní pár slov proč a že je to náhoda že letím taky do brasil. V letadle jsem si vzpoměl, že jsem si nevzal žadnou knížku a tak jsem chtěl. Pořad jsem přebaloval kvůli váze. 23+10kg.  Měl jsem stres že budu přes a když jsem se odbavoval ve Vídni, tak ten borec to ani nevážil. A já si hlídal každý deko.
V letadle vládla pohoda, akorát mi po pár hodinách byla kosa jako v mrazáku a mikinu, kterou jsem  ze sebe sundal  jsem zase hledal v kufru + deka  kterou dostaneš a pořád kosa. Jinak let se španělama, které nevím proč mám rád i když za chvilku to bude u nich jak v řecku , ono to teda už je dost podobné ale zatím se o tom ještě moc nemluví. Nevytvářet zbytečnou paniku , je heslo EU. Neplašit stádo.
Takže let bych ze svého skromného pohledu hodnotil velmi kladně v poměru s love co dáš za letenku.
No a tak jsem dorazil do země neomezených možností a jdu zkoumat věci ze svého pohledu tak jak to již dělali probuzení přede mnou a já se tím nechal inspirovat.

tady ještě pár fotek.
zaparkované jedno ze zdejších dopravních prostředků
kluci v akci a jejich hřebec ve znaku

začínají se potvrzovat věci, které se o této zemi dočtete a můžu řící , že když s tím tak jakože počítáte tak s náturou kterou mám si to začínám užívat. No jeto přeci jen začátek... třeba mě ten optimismus taky přejde...
zatím nasávám tu atmosféru...



Žádné komentáře:

Okomentovat

zase anonym... no fuj